Automatisk allokering
- selve kjernen i Multicase forretnings-
system
Allokering, også kjent som reservasjon, er antagelig det området som volder de fleste handelsbedrifter hodebry. Hvilken vare skal sendes til hvilken kunde, og til hvilken tid? Allokering er selve kjernen i Multicase forretningssystem og hovedårsaken til at vi kaller oss spesialister på vareflyt.
I prinsippet kan alle etablere en fin og kundevennlig butikk, enten det er en fysisk butikk eller nettbutikk. Alle kan fylle butikken med relevante varer og tilby gode betalings- og fraktalternativer. Dette betyr imidlertid fint lite dersom systemet i bakkant ikke automatisk vet hvilken kunde som skal ha hvilken vare, og til hvilken tid.
På dette området stiller Multicase i en særklasse. Vi går faktisk så langt som å utrope oss selv til spesialister. Ingen andre forretningssystemer her til lands er skreddersydd for effektiv vareflyt på samme måte som Multicase.
I over 20 år har Multicase hjulpet handelsbedrifter med å bli mer effektive. En investering i Multicase forretningssystem er en investering i effektiv vareflyt og full kontroll på bakrommet. Veldig ofte møter vi bedrifter hvor fasaden ser flott ut, men titter vi derimot bak kulissene blir bildet helt annerledes.
Dobbeltarbeid, systemer som ikke snakker sammen og mye manuell jobbing gjør at ting ikke glir så smertefritt som det burde. Dette taper man stort på.
Gjennom automatiserte prosesser, solide prinsipper og proaktivitet sørger Multicase forretningssystem for at ordre, innkjøpsbestillinger og leveranser håndteres automatisk og effektivt - hver gang!