Gjentok suksessen fra året før!

Multicase gjentok suksessen fra fjoråret og inviterte nok en gang til kundeseminar. Det ble en dag med presentasjoner av nyheter, informasjon om hva som kommer og en fin arena til å bli bedre kjent, både med andre brukere og ansatte i Multicase. 

Tilbakemeldingene fra kundeseminaret året før var krystallklare. Dette var etterlengtet og noe man ønsket skulle videreføres. For oss som hadde lagt ned mye tid og krefter i et arrangement var det svært betryggende å høre at det ble verdsatt. Målsettingen for 2017 ble å videreføre det som var bra og samtidig heve kvaliteten ytterligere noen hakk. 


Flere deltakere

Rundt 120 deltakere var samlet på Torp Konferansesenter onsdag 30.august 2017. Dette var en solid økning fra de rundt 80 deltakerne året før og en av grunnene til at arrangementet flyttet til større lokaler. 

- Feedback fra året før tilsa at vi hadde noe å hente på selve lokalene. Stor skjerm, bra lyd og god plass ble derfor prioritert, forteller markedsansvarlig Mona Habbestad. Torp Konferansesenter oppfylte disse kriteriene. 

 

Nyheter, tips og hva som kommer

- Vi er opptatt av at kundeseminaret skal ha en verdi for alle som sitter i salen, understreker Mona. Selv om alle våre kunder driver varehandel i en eller annen form, har de likevel noe ulike behov og fokus. Det skal være noe for alle, og en god blanding av nyheter og tips, både for klient og web. Målet vårt er at alle skal dra hjem og føle de har hatt nytte av dagen. 

- Vi har også bevisst valgt å la ansatte i bedriften presentere sine prosjekter. Kundeseminaret er en fin måte for ansatte hos oss å treffe kunder de til vanlig bare kommuniserer med på telefon eller via ejournal. 
 

Eksterne partnere

Nytt av året var også tilstedeværelsen av utvalgte samarbeidspartnere. Consignor og Komplett Marketplace var tilgjengelig med stand gjennom hele dagen og holdt presentasjon i plenum. 
 

Knytte nye kontakter

- Vi i Multicase er overbevist om at det er mye å hente på å lære av hverandre. Vi forsøker derfor å skape arenaer hvor brukere av Multicase kan møtes og utveksle erfaringer og ideer. Kundeseminaret er en slik arena, forteller Mona. Det var derfor satt av god tid til pauser og mulighet for mingling. 

- Vi inviterte også til tapas etter seminaret for de som ønsket å bli igjen litt lenger og fortsette praten. Mange benyttet anledningen. 
 

En stor takk til alle som tok turen. Vi gleder oss allerede til neste år og håper å se enda flere da.

 

 

Les mer om

Multicase feirer 20 år med suksess

Kjernen i det som i dag er Multicase forretningssystem var i sin tid et egenutviklet internt verktøy i logistikkgiganten Santech AS. I dag utgjør Multicase forretningssystem og netthandel selve ryggraden i mange handelsselskaper, små som store. 

Les mer >>

Scantrade - Klubbspesialist med ambisjoner

Historien om Scan Trade AS går nesten 30 år tilbake i tid og omhandler både bilstereo, video- og musikkassetter før de fant sin nisje som klubbspesialist og Nordens største sportsgrossistfirma. 

Les mer >>

Partnere

Oversikt over mange av våre viktigste samarbeidspartnere.

Les mer >>

På lager: Sendes samme dag så fremt bestilling er lagt før kl 14
Leverandørlager: beregn 3-5 dagers leveringstid
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Ubekreftet levering: Ta kontakt med kundesenter på post@amentio.no for antatt leverings dato.
Varen bestilles når du ringer oss.
Varen befinner seg på fjernlager.
På lager: Sendes samme dag så fremt bestilling er lagt før kl 14
Leverandørlager: beregn 3-5 dagers leveringstid
På lager: Sendes samme dag så fremt bestilling er lagt før kl 14
Leverandørlager: beregn 3-5 dagers leveringstid
Ubekreftet levering: Ta kontakt med kundesenter på post@amentio.no for antatt leverings dato.