Viktig kommunikasjonsarena
Salgssjef Bjørn Lie er krystallklar i sitt svar på hvorfor kundeseminaret arrangeres.
– Målsetningen med seminaret kan oppsummeres med ett ord: Kommunikasjon. Vi ønsker å skape en arena for informasjon og dialog. Det skjer kontinuerlig utvikling i Multicase og vi har behov for å dele nyheter, tips og planer for fremtiden med våre kunder. Et kundeseminar er en fin arena å gjøre det på og hvor vi i tillegg kan få direkte feedback og gå i dialog.
Nyheter, tips og hva som kommer
- Vi er opptatt av at kundeseminaret skal ha en verdi for alle som sitter i salen, legger markedsansvarlig Mona Habbestad til. Selv om alle våre kunder driver varehandel i en eller annen form, har mange likevel ulike behov og fokus. Det skal være noe for alle, og en god blanding av nyheter og tips, både for klient og web. Målet vårt er at alle skal dra hjem og føle de har hatt nytte av dagen. Vi har også bevisst valgt å la ansatte i bedriften presentere sine prosjekter. Kundeseminaret er en fin måte for ansatte hos oss å treffe kunder de til vanlig bare kommuniserer med på telefon eller via kundesenteret.
Tid til mingling
Dagen byr også på en unik mulighet til å stifte nye bekjentskaper. Alle bruker samme system og kan forhåpentligvis også lære av hverandre.
I alle pauser står ansatte i Multicase klare til å besvare spørmål dere måtte ha.
Håper på rekorddeltagelse
I 2018 var ca 150 deltakere samlet på Torp Konferansesenter. Oppslutningen har økt for hvert år, og Bjørn og Mona legger ikke skjul på at de håper på enda større oppmøte denne gangen.
- Selv om vi var rundt 150 deltakere i fjor, så var det fremdeles mange av våre kunder som ikke var representert, forteller Mona. Vi ser at de som først har tatt turen ett år, i stor grad kommer tilbake. Så vår oppfordring er spesielt til de som enda ikke har erfart kundeseminaret å gi det en sjanse i år.
Seminaret er et lukket arrangement for Multicase-brukere. Det vil finne sted i Sandefjord 28.august 2019 og er gratis.