Prisoptimaliseringsverktøy

Reprice er et prisoptimaliseringsverktøy som hjelper nettbutikker med dynamisk prising.

Det innhentes daglig oppdatert konkurrentdata som benyttes til å automatisere og forenkle prissettingen av produkter på nett.
Med Reprice kan nettbutikkene ta i bruk en automatisk prisstrategi, basert på blant annet konkurrenters priser, historiske priser, produktstatistikk og annen relevant data. 
Utover konkurrentdata har Reprice også smarte løsninger for produktanalyse og kampanjeadministrasjon.

 

 

Integrasjon:

Reprice har en toveis-integrasjon med Multicase, som gir nettbutikken mulighet til å styre pris og kampanjer direkte i Reprice.
Integrasjonen henter ut produktdata og mapper opp dette som en produktkatalog i Reprice.
Ved hjelp av datakildene som hentes ut kan nettbutikken:

  • Implementere dynamisk prising, basert på daglig oppdatert konkurrentdata.
  • Dette kan både hel- eller halvautomatiseres i nettbutikken. 
  • Endre listepris og manuelt analysere katalogen produkt for produkt. 
  • Sette kampanjepris per produkt, med førpris og rabattboble. 
  • Masseoppdatere kampanjepris for definerte produkter, produsenter eller kategorier, med førpris og rabattboble.
  • Tidsstyre kampanjer ned på minuttet.

 

Integrasjon med Reprice gir nettbutikken en mulighet til å enkelt opprettholde riktig pris til enhver tid, uavhengig av antall produkter som nettbutikken inneholder.

Kontakt Reprice for mer informasjon.

Har du spørsmål

Har du spørsmål angående våre moduler?

Ta gjerne kontakt med oss her