Kundeanmeldelser med epost-oppfølging

Viktigheten av kundeanmeldelser

Mange er ikke klar over viktigheten av kundeanmeldelser. Ikke bare er det en av de viktigste "bevisene" kunder aktivt ser etter når de vurderer et produkt, men kundeanmeldelser har også økende viktighet for søkemotoroptimalisering (SEO).

Undersøkelser viser at en overvekt av kunder oppgir at kjøpsbeslutningen påvirkes av kundeanmeldelser. Mange oppgir også at sannsynligheten for å kjøpe fra en nettbutikk øker dersom mange kunder har lagt igjen anbefalinger og anmeldelser.

For mange er den største utfordringen å få kunder til å legge igjen en produktanmeldelse. Denne modulen er utvidet med mulighet for epost-oppfølging av kunder etter kjøp.

 

Få flere kundeanmeldelser med epost-oppfølging etter kjøp! 

  • Følg kundene opp etter kjøp for å oppfordre dem til å legge inn kundeanmeldelser på kjøpte produkter.
     
  • Det sendes automatisk ut e-post til alle kunder som har lagt en ordre og hvor ordren er meldt ut av lager. Tidspunktet for utsendelse av epost kan konfigureres.
     
  • Eposten inneholder kortfattet informasjon om ordren og produkter som ble kjøpt. For hvert produkt kan kunden klikke på et antall stjerner eller knapp merket "Skriv en kundeanmeldelse".
     
  • Ved klikk blir kunden sendt til aktuell produktside og et felt hvor man kan gi score/stjerner og kommentar. Kunden kan legge inn alias eller beholde sitt eget navn.
     
  • Det er ikke krav om at kunden må logge inn.
     
  • Kundeanmeldelser gitt på varianter vises på variantmor og barn. Kan konfigureres.

 

Har du spørsmål

Har du spørsmål angående våre moduler?

Ta gjerne kontakt med oss her